Skip to main content

Sinds 1 week een aansluiting bij KPN. Slecht bereik qua WiFi in huis. Helaas werkt de WiFi manager niet en kan ik niet nagaan waar het probleem ligt. Graag een oplossing.

Van harte welkom op ons forum en bij KPN @Savannahroy! 

Als je wifi niet lekker werkt, snap ik dat je die wilt verbeteren. Daar is onze Wifi Manager precies voor bedoeld, maar ik lees dat het bij jou niet werkt. Kan je specifieker vertellen bij welke stap je vastloopt en wat je te zien krijgt? Maakt het verschil als je het vanaf een ander apparaat of met een andere internetbrowser probeert?


De Wifi Manager doet het even niet

Als je de foutmelding ‘de Wifi Manager doet het even niet’ te zien krijgt, heb ik het volgende advies voor je. Deze melding kan je zien als je meerdere abonnementen aan jouw KPN ID gekoppeld hebt. Soms verslikt de Wifi Manager zich hierin en zie je vervolgens deze foutmelding. Heb je meerdere abonnementen gekoppeld aan jouw KPN ID? Je kan dat controleren door met jouw KPN ID in te loggen op MijnKPN.

Je kunt als test ook een nieuw KPN ID aanmaken met een ander e-mailadres. Log vervolgens in in MijnKPN en koppel jouw Thuis abonnement er aan. Probeer het daarna nog eens.