Skip to main content

Momenteel zitten wij veel op zolder en onze modem staat beneden. Echter valt onze WIFI steeds weg op zolder of is heel erg laag (varieert van 3 tot 12 mbit/s). Na tweemaal contact werd mij aangeraden om de WIFI manager uit te voeren, zodat deze uiteindelijk met het advies zou komen dat er een gratis versterker opgestuurd zou worden. Echter krijg ik 9 van de 10 keer de melding ‘balen het is niet gelukt’, waardoor ik überhaupt geen resultaat krijg. Telefonisch heb ik al van alles geprobeerd met een medewerker, maar ik kom niet verder en het helpt niet. Kan iemand mij hiermee alsjeblieft helpen. Voorheen nooit problemen gehad met KPN, maar dit wordt een aardige frustratie. 

Hoi @Soraya93 . Welkom op het forum.

Vervelend dat het niet wil lukken met de wifi manager. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb het profiel aangevuld 


Hoi @Soraya93 . Welkom op het forum.

Vervelend dat het niet wil lukken met de wifi manager. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb het profiel aangevuld.


Dank daarvoor. Wat ik kan doen, is jou twee Experia Wifi's toesturen (gratis). Deze apparaten moeten op tactische plekken in de woning aangesloten worden met een kabel(!) zodat je de dekking zo optimaal mogelijk maakt. 

Heb jij die mogelijkheid? 


Dank daarvoor. Wat ik kan doen, is jou twee Experia Wifi's toesturen (gratis). Deze apparaten moeten op tactische plekken in de woning aangesloten worden met een kabel(!) zodat je de dekking zo optimaal mogelijk maakt. 

Heb jij die mogelijkheid? 

Dat zou geweldig zijn. Heel graag! Dan kunnen we eindelijk weer genieten van de kwaliteit die wij van KPN gewend zijn. Bedankt!


Ik vraag een collega om ze te sturen. Als het goed is krijg je vandaag een SMS.  Zo niet, laat het weten.


We hebben het ontvangen. Bedankt! 

Ik vraag een collega om ze te sturen. Als het goed is krijg je vandaag een SMS.  Zo niet, laat het weten.

 


Mooi. Ik lees graag hoe het afloopt. Succes met aansluiten.