Skip to main content

Hoi,

Wij hebben net de Wifi Manager om het internet te verbeteren al 2x gedaan.

Wij kregen hierdoor de optie om een 2x Experia Wifi (Bedraad) te bestellen voor 0 euro. 

Helaas bij het bestellen konden wij niets doen omdat er geen serverspunt is gevonden.

Of dat de bank niet bestond/onjuist was?

 

Ik heb toen contact op genomen met jullie klantenservers helaas niet verder geholpen omdat men niet zo behulpzaam was. 

 

Ik moest de test net zo lang doen tot dat hij me eens wel een punt liet kiezen.

 

Kan een mederwerker wel mijn de 2x Experia Wifi opsturen zoals belooft door de test/kpn?

Want ik neem aan dat KPN ze niet voor niets aanbied aan mensen die hele slechte verbinding hebben? (via deze test?)

of

is de test een jokkebrok en hebben we voor niets nu alles lopen testen, te verbeteren en tja eigenlijk voor jan je weet wel gedaan?

 

Ik heb foto’s gemaakt van de snelheiden, en van dat ik de optie heb gehad (Al 2 keer!) om hem te bestellen. (Ik kan deze eventueel laten zien aan de medewerker mocht ik niet gelooft worden.)

Dan moet ik ze wel eerst op de computer zetten, voor dat ik deze kan laten zien als bewijs.

 

Hoor graag een reactie van iemand van KPN.

Heel erg bedankt voor het lezen, en de hulp.

 

Met vriendelijke groet namens,

 

Taakbeheer en mijn familie.

 

 

 

De snelheid is ligt tussen de 7 en 16mb en heel erg soms net 17.5.

 

 


Het is nou gelukt! denk dat er gisteren storing was of zo iets?

Morgen kan ik ze ophalen bij mijn Gamma en heb ook al de bevestging ontvangen.

Hoop dan dat de Wifi versterkt word. 

Mocht ik nog hulp nodig hebben dan zal ik weer een bericht achterlaten of eventueel een nieuw topic aanmaken.

Vriendelijke groet, Taakbeheer.

(Dit topic kan worden gesloten)

 

 


Top dat het toch is gelukt en bedankt dat je het nog even hebt laten weten :blush: