Skip to main content
Vraag

wifi modem gebruiken

  • September 20, 2020
  • 6 reacties
  • 45 keer bekeken

gebruik nu super wifi van kpn maar wil weer de wifi van het modem gebruiken.

graag zou ik willen weten hoe ik dat moet doen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 20, 2020

Welk modem heeft u?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 21, 2020

We hebben het v10 modem


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 21, 2020

Met een bekabeld aangesloten pc of laptop kunt u inloggen op http://192.168.2.254. Dan kunt u WiFi weer aan zetten.


  • September 21, 2020

Met een bekabeld aangesloten pc of laptop kunt u inloggen op http://192.168.2.254. Dan kunt u WiFi weer aan zetten.

Hallo @Nick83  en @gijsio ,dat werkt niet, als er wifi punten van KPN worden aangesloten wordt de wifi in het modem automatisch uitgeschakeld.

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 21, 2020

Met een bekabeld aangesloten pc of laptop kunt u inloggen op http://192.168.2.254. Dan kunt u WiFi weer aan zetten.

Hallo @Nick83  en @gijsio ,dat werkt niet, als er wifi punten van KPN worden aangesloten wordt de wifi in het modem automatisch uitgeschakeld.

 

Ja... uiteraard. Maar ik neem aan dat @gijsio de versterkers los koppelt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 21, 2020

hierbij wil ibedanken voor de reacties .

het probleem is opgelost met een medewerkster van kpn