Skip to main content

Sinds 8 maart (update van KPN) heeft onze smart tv problemen met het kijken van Videoland, YouTube en Netflix. Elke keer komt de melding: WiFi netwerk heeft geen internettoegang. 
 

Alle andere apparaten werken prima op de WiFi en hebben gewoon internet toegang. Echter de tv niet. Alle stekkers er al uit gehad, tv terug op fabrieksinstellingen gezet, router opnieuw opgestart, gecheckt op updates van de tv. Niks werkt.

Heeft er iemand een idee wat ik nog meer kan proberen. Nu merk je hoe vaak je online kijkt.

Ik neem aan dat dit gaat over de ontvanger? Daar was kpn mee bezig, geen idee of de laatste update dit oplost. Ik zou willen adviseren om morgen even te bellen en vragen of er aan  deze klachten nog aandacht wordt gegeven. 


Hoi @1976Alexander, welkom hier. 

Ik lees 2 dingen door elkaar die ik niet helemaal begrijp. Je hebt het over een update van ons. Welke is dat? Op welk apparaat?

En je kijkt verder de apps via de eigen SmartTV? Die verliest verbinding met de wifi? Nu is het helaas zo dat de wifi modules van de smartTV's niet altijd even goed zijn, zitten vaak ook aan de achterkant van de tv en hebben daardoor nog meer moeite om het wifi signaal goed op te pakken. Mijn advies is om een smartTV via de kabel aan te sluiten. 

Je kan natuurlijk wel eens proberen om de wifi op de tv te vergeten en deze opnieuw in te stellen. Hopelijk dat dat helpt. 

En mocht je nog meer merken van slechte wifi of iets, dan wil ik je aanraden om de wifi tips eens door te lopen.