Skip to main content
Vraag

Wifi netwerk niet te beheren in Mijn KPN na update

• December 8, 2025
  • 3 reacties
  • 9 keer bekeken

Na de update in begin december van mijn Experia V10 box is mijn wifi instabiel. Vaak valt de wifi uit. Ik wil dit bekijken en beheren om te zien of ik het eea kan instellen, maar ik kan mijn wifi netwerk niet beheren in de MijnKPN app. Ik word doorverwezen als ik op wifi netwerk klik naar de Thuis app. Die werkt inmiddels ook al niet meer. Graag een update van de app.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 8, 2025

Beste ​@Patje_1982 als je inlogt in de modem via 192.168.2.254 via een pc of mobiel/tablet kun je de wifi beheren.

Als je de MijnKPN app gebruikt zit je dan wel op je wifinetwerk thuis?

Klik anders eens op de app, ingedrukt houden, maak de cache leeg, klik op gedwongen stoppen, klik op openen, dan werkt de app in de regel weer gewoon goed.

• Auteur
  • Topper
  • December 8, 2025

Beste ​@Patje_1982 als je inlogt in de modem via 192.168.2.254 via een pc of mobiel/tablet kun je de wifi beheren.

Als je de MijnKPN app gebruikt zit je dan wel op je wifinetwerk thuis?

Klik anders eens op de app, ingedrukt houden, maak de cache leeg, klik op gedwongen stoppen, klik op openen, dan werkt de app in de regel weer gewoon goed.

Beste ​@JanD 

Dank voor je bericht.

geen idee of de app connectie heeft met mijn thuisnetwerk. Als ik er op klik wordt ik doorgestuurd naar de “oude” app. 
Ik gebruik de iPhone. Als ik op de app klik zie ik niet iets van cache leegmaken.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 8, 2025

Beste ​@Patje_1982 dan kan ik je helaas niet verder helpen, ik heb geen verstand van Apple producten.

Wacht eventueel de reactie van medeforumleden af en/of een moderator.

Succes.