Skip to main content

De Wifi op de Experia Box valt meerdere keren per dag weg. Ook resetten biedt geen oplossing. Na het indrukken van de toets aan de rechterzijde van de Experia Box springt de wifi weer aan. Maar dit is geen doen. Iemand enig idee? Of nieuwe Experia Box?

Welke Experiabox heeft u? En heeft u versterkers?


Ik heb de Experiabox V10 en de KPN Wifi versterkers 


De Wi-Fi van de v10 MOET uit bij het gebruik van de wifi versterkers. 


Enig idee waarom de Wifi wel blijft wegvallen?


Heb je dit soort dingen in huis?

 


Enig idee waarom de Wifi wel blijft wegvallen?

Staat WiFi op de Experiabox uit?

Dat blauw omcirkelde lampje mag dus niet branden.


Ik heb de Experiabox V10 en de KPN Wifi versterkers 

Welke versterkers? Zwart en vierkant? Rond en wit? Of deze?

 


Ik heb geen DVS dingen in huis.

WiFi lampje is idd uit

wifi versterkers zijn rond en wit


Hey @NE.! Volgens mij is jullie internetprobleem nog niet verholpen. Ik heb even meegelezen en mij is niet helemaal duidelijk of je puur de wifi van de V10 bedoelt (of rondom het modem), ofdat alle wifi uitvalt. Als de wifi uitvalt, verdwijnt dan de netwerknaam uit de lijst met wifi-netwerken in de buurt? Of blijf je wel het wifi-signaal zien, maar krijg je de volgende melding:  Wel verbonden, geen internet? 

 


Hi Lisa. De instabiliteit is wel afgenomen. Maar als het signaal wegvalt blijf je idd het signaal zien en is de melding wel verbonden geen internet zichtbaar.


Dat is in ieder geval al iets. Ik neem aan dat je twee Super Wifi's hebt (wit/rond). Waarvan één direct bekabeld is aangesloten op het modem en de tweede (draadloos) op de 1e verdieping staat. 
De melding die je krijgt ‘verbonden, geen internet’ betekent dat de apparaten die je gebruikt geen IP-adres verkrijgen van de SuperWifi. 

Dit kan komen doordat de Super Wifi's niet goed verbonden zijn met het modem. Meestal laat de Super Wifi dan ook een ander kleur lampje zien. Branden de lampjes constant groen? Kun je de Super Wifi's eens onderling omwisselen van plek? Doorloop, wanneer nodig, het installatieproces opnieuw.Â