Skip to main content

De wifi snelheid om mijn smartphone, Galaxy A50 valt steeds terug naar een hele lage snelheid. De snelheid varieert tussen de 140 mbps en 8 mbps. Een enorm verschil. Het euvel treedt zicht op als ik van 4g terug komt in mijn wifi. Als ik dan de wifi op mijn telefoon uitzet en dan weer aanzet, heb ik weer snellere wifi, maar naar enige tijd valt deze weer terug tot onacceptabele ‘snel’heden.

 

Ik heb een V10 modum en 2 super wifipunten in huis. De wifi op bv mijn laptop is wel constant en ligt rond de 160 mbps. Tijdstip maakt niets uit en ook als ik als enige op de wifi zit maakt ook niets uit.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Hoi @Marc1967 . Welkom op het forum.

Maakt de afstand tot één van de superwifi's nog iets uit? Als je er vlakbij zit, hoe gaat het dan? Heb je tevens geprobeerd om de verbinding even helemaal te verwijderen uit je telefoon en opnieuw op te zetten?


Hoi @Marc1967 . Welkom op het forum.

Maakt de afstand tot één van de superwifi's nog iets uit? Als je er vlakbij zit, hoe gaat het dan? Heb je tevens geprobeerd om de verbinding even helemaal te verwijderen uit je telefoon en opnieuw op te zetten?

Hi Erwin, 

 

De afstand heeft geen invloed. Tevens heb ik de verbinding helemaal verwijderd en opnieuw toegevoegd.  

 


Zijn er nog familie/vrienden die dit bij jou thuis ook op hun mobiel ervaren?

Â