Skip to main content

Het gebeurt regelmatig (meerdere keren per dag) dat mijn wifi niet werkt. Het signaal is wel goed (gezien de 3 streepjes), maar er wordt geen verbinding gemaakt. Mmijn zoon met een Iphone 13, ik heb Iphone 12 heeft daar ook last van. Volgens de medewerker die ik laatst aan de lijn had hebben we teveel wifi-punten (3x superwifi - witte schotels en 2x bedraad - zwarte kastjes). Terwijl dit jaren goed heeft gewerkt. Wat ook opvalt, is dat ik tegenwoordig soms de telefoon opnieuw moet opstarten omdat ook 4/5g niet werkt. Dan verschijnt een E rechts bovenin. Hoe is dit op te lossen (zonder wifi-punten te verminderen)?

Hoi @Ugchelen1, welkom op onze community! Het aantal superwifi punten zou geen probleem moeten zijn maar het kan natuurlijk zijn dat er ergens iets niet helemaal goed werkt! Branden alle lampjes goed op al je superwifi punten?
We hebben daar een handig topic over! 

Als je geen/slechte dekking met mobiel internet hebt kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402, als het op een specifieke locatie is kunnen zij een dekkingsklacht aanmaken. Als het op meerdere locaties is kunnen ze even meedenken of er iets met het toestel is.


Reageer