Skip to main content

Ik heb het volgende probleem ,samsung mob telefoon valt wifi weg. Als ik bij de modem in de buurt ben inclusief super versterker blijft hij verbonden , Ga ik richting de kamer na de 2e super versterker dan valt het wifi signaal weg. Afstannd +/- 10 meter gelijkvloers (appartement) Kpn gebeld ligt aan tel /kpn winkel zegt ligt aan nieuwe verbinding glasvezel. Andere tel werkt wel goed. is begonnen na glasvezel aansluiting?

G.Gr

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Groeng en welkom bij de KPN Community! Glasvezel zou op zichzelf niet voor problemen met de wifi moeten zorgen, dus vreemd dat dit ineens speelt. 😕

Wat als je de Wifi Manager doorloopt? Die past de instellingen aan en ik ben benieuwd of je telefoon daarna wel verbinding houdt met de wifi. 

Zo niet, probeer dan ook een schone installatie van de SuperWifi punten. Hopelijk werkt het daarna wel!


Hallo Sanne ,ik denk dat ik ons probleem heb gecanceld ,het volgende de kpn monteur zei bij aanleg dat als ik problemen had met de tv dat ik eerst de wifi bij de tv moest uitzetten en daarna de modem. dit heb ik de eerst keer niet gedaan omdat ik tv wou kijken. De dagen daarna had mijn vrouw problemen met haar wifi op telefoon ,wegvallen. Bij naar het naar bed gaan ,heb ik de wifi bij de telefoon uitgezet 10 sec en daarna weer aan , de volgende morgen , een gelukkige vrouw.probleem opgelost.

Kan de tweede wifi eigen netwerk genereren!!!! ik ben geen expert.

G.G


Fijn dat het opgelost is @Groeng!

Kan de tweede wifi eigen netwerk genereren!!!! ik ben geen expert.

Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt, maar de wifi versterkers maken geen eigen netwerk. Als dat is waar je op doelt. Ze werken allemaal mee aan één wifi netwerk.

Mocht je wat anders bedoelen of nog vragen hebben, laat het gerust weten!


Reageer