Skip to main content

Hallo , wat een ellende is het die versie 12. Ik heb hier het zelfde probleem. Ik heb 2x iPhone en steeds valt de verbinding weg. Moet dan van alles doen om die weer aan de gang te krijgen. Heb zo’n beetje alles geprobeerd wat er tegen me gezegd is. Resette opnieuw netwerk instellen ga zo maar door. HELP iemand die er verstand van heeft. Want ik ben in staat om alles terug te sturen 

 

Admin: afgesplitst

Hoi @Masters63pro, dat is vervelend inderdaad. Valt het alleen weg op de iPhones, of ook op andere apparaten?

En hoe doet de bedrage verbinding het op dat moment, blijft die wel werken of valt die ook weg?

Je zegt dat je al veel hebt geprobeerd en je noemt een voorbeeld, kan je vertellen welke stappen je precies hebt gedaan?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. We hebben nu te weinig informatie. Hoe meer jij kunt vertellen, hoe meer wij mee kunnen denken.


Nou ik heb alles geprobeerd van naam veranderen en kanaal. Het blijft gewoon wegvallen en dat alleen op iPhone van mijn en mijn vriendin. Echt vervelend is het wel maar ik ben in staat

om mijn vorige modem v10 weer terug aan te gaan sluiten 


Ik snap dat het vervelend is, maar ik heb echt meer informatie nodig om met je mee te kunnen denken. Als je zegt 'alles’ te hebben geprobeerd weet ik niet wat je geprobeerd hebt.

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Ja ben ik weer. Na weer een aantal dagen volop in de stress te zijn geweest ben ik nog niks verder.  KPN zegt dan wel storing dan wel geen storing. Maar wat ik de laatste tijd allemaal tegen kom aan artikelen over de v12 modem dat voorspeld niet veel goeds. Ik denk dat er iets goed mis is bij KPN op het gebied van storing. Maar dat is vervelend voor hun. Maar nog vervelender van mijn en de rest van de v12 gebruikers. 
 

vraagje aan KPN. hoelang gaat dit nog duren? Want nou ben ik niet heel belangrijk maar wil toch wel bereikbaar zijn. Begin er een punthoofd van te krijgen 


Ik snap dat het vervelend is, maar ik heb echt meer informatie nodig om met je mee te kunnen denken. Als je zegt 'alles’ te hebben geprobeerd weet ik niet wat je geprobeerd hebt.

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


je kan me beter vragen wat ik nog niet heb geprobeerd   De ene na de andere test en steeds kom ik niet verder dan dat jullie de modem opnieuw gaan instellen. Maar daar ligt het niet aan   Hij valt steeds weg. DNS server en dan stottert de tv ook nog flink. iPhone beide de 13pro en 10 dan mijn laptop Dell Alienware en dan springt de modem weer op rood en begint heel die kerstboom te knipperen. Dus ja zeg het maar


Ik snap dat het vervelend is, maar ik heb echt meer informatie nodig om met je mee te kunnen denken. Als je zegt 'alles’ te hebben geprobeerd weet ik niet wat je geprobeerd hebt.

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

Wat. Wil je nog meer weten? 


We kijken graag even mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Je hebt naast je Box 12 geen andere apparatuur, zoals een switch/eigen router/draadloze verbindingsset? Als dat wel zo is, kan je die er dan eens tussenuit halen? En heb je glasvezel of koper? Heb je het glasvezelkastje al eens twee minuten stroomloos gemaakt en gecontroleerd of de kabel tussen de Box 12 en het IS/RA punt of glasvezelkastje er goed in zit? Als laatst: begrijp ik goed dat jij ook nog een V10 hebt liggen? Zo ja, waarom heb je dan een Box 12 gekregen? Je kunt, als de V10 niet defect is, deze zeker weer terugzetten.