Skip to main content

Sinds 25 aug het steeds wegvallen van wif op de slaapkamers,meerdere malen contact gehad en geen oplossing, Het enigste wat de niet "vriendelijke" klanten service medewerkster liet weten om een monteur te sturen alleen als ik die zou betalen.Vreemde zaak heb internetdiensten  van kpn,en ben al 20 jaar trouwe klant. Heb op afstand mijn modem laten ressetten  wifi manager  geprobeerd en nog steeds wegvallende wifi. Ik noem deze oplossing van 1 van de grootste providers een zeer kwalijke zaak en sta op het punt om mijn abonnomenten, op te zeggen als er geen oplossing komt.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @helloah Flink vervelend, natuurlijk. Wifi echter wel van verschillende factoren afhankelijk, dus garanderen dat iets goed werkt is eigenlijk niet te doen. Een monteur sturen om je wifi te optimaliseren is in principe ook niet gratis, dus dat de collega van de klantenservice niet verder kwam kan ik in die zin wel begrijpen. Natuurlijk kunnen wel wel veel doen om je verder te helpen en die wifi manager is één van de dingen. Je leest op deze pagina nog wat tips. Wat is er bij jou uit de wifi manager gekomen? Zou je 'm nog eens willen draaien? 


Reageer