Skip to main content
Beantwoord

Wifi probleem sinds firmware update SGEJ10000448

• November 30, 2021
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

henkyboy1961
Nieuwkomer

sinds mijn experia box v12 is geupdate  naar SGEJ10000448,heb ik geen 5ghz verbinding meer ,

status down in modem settings. zijn er meer mensen met dit probleem?

Beste antwoord door henkyboy1961

inmiddels aan de praat gekregen maar 802.11ax is de wireless mode die dit probleem geeft schakel ik om naar andere mode dan werkt het wel. alleen ax is beter!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 3, 2021

Dit herken ik niet als een bekend issue, @henkyboy1961. Heb je een screenshot voor me? Herstart of reset van je Box 12 helpt niet om het weer up te krijgen?

henkyboy1961
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 4, 2021

inmiddels aan de praat gekregen maar 802.11ax is de wireless mode die dit probleem geeft schakel ik om naar andere mode dan werkt het wel. alleen ax is beter!

wjb
Wijsgeer
  • December 4, 2021

Waarom is ax beter?

• December 4, 2021

Hallo @henkyboy1961 AX bij de 2.4- en de 5.0-band is alleen interessant als je ook wifi6-apparatuur hebt, zo niet kun je AX beter afschakelen en alleen B/G/N en A/N/AC gebruiken.