Skip to main content

Ik wil heeeeeeel graag telefonisch contact met een mens en niet via het systeem of chat! Ik heb een Experia box v10, heb afgelopen week de kanalen laten checken via de wifi manager, het bereik was toen 1 dag goed, de volgende dag lag het wifi er weer uit. Vanochtend de box gereset, wifi doet het nu weer, maar slechts met 20 Mbps (terwijl ik 100 Mbps abonnement heb). Ik heb 2 kasten in mijn huis, een beneden en een op zolder. Beide hebben slecht bereik. Internet over de kabel doet het overigens goed, tot 100 Mbps. Maar ik ben helemaal klaar met het gekut met Wifi. Ik wil heel graag een oplossing want dit is zo verschikkelijk fustrerend. Ik las van de Experia box v12, ik zou graag deze willen ontvangen, wellicht dat deze het wifi beter ondersteund. 

Hi @EdwinHUDSON, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Een goed werkende wifi is tegenwoordig niet meer weg te denken. Het is dan ook erg lastig als je problemen met de wifi ervaart. Begrijp ik het goed dat je al wifi versterkers hebt? Mocht dit het geval zijn, kun je dan aangeven welke versterkers dit zijn? Heb je na de reset van de Experia Box opnieuw de Wifi Manager helemaal doorlopen? Deze analyseert en verbetert de wifi. Allereerst zal hij een aantal metingen uitvoeren, om na te gaan hoe de situatie is, vervolgens zal hij deze proberen te verbeteren. Na deze verbeteringen zal hij nogmaals een aantal metingen uitvoeren. Als dan blijkt dat de wifi niet voldoende verbeterd is, dan zal hij vervolgstappen aanbieden, om de wifi alsnog te verbeteren.

Mocht je overigens graag telefonisch contact willen, dan kun je ons bereiken op 0800-0402 (gratis). Eventueel kun je ook een chat starten. Mocht je graag willen chatten, klik dan op de link en vervolgens op ‘Internet’ en vervolgens op 'ik heb een andere vraag of wil graag contact'. Je krijgt dan de mogelijkheid om een chat te starten door op 'Naar chat' te klikken (deze optie staat bijna onderaan de pagina.


 


Zo kwaad, interactieve tv updaten en software uitrollen en onderhoud plegen en het netwerk afsluiten tegelijkertijd ook mobiel afsluiten En het storongsnummer is weer eens over belast, of je krihgt een keniaan aan de lijn,…
Watte

Watte
Watte
Speak enlis..Doekoe doekoe

Â