Skip to main content

Sinds vanmorgen is ons wifi-netwerk 'verdwenen' en is thuiswerken en mobiel gebruik niet meer mogelijk. We hebben een Experia V10A box en deze heb ik nu al een paar keer aan en uit gezet volgens de aanwijzingen, maar mijn telefoon blijft 4G aangeven en het netwerk is nog steeds zoek.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Gebruikt u wifi versterkers? Heeft u het modem al teruggezet naar fabrieksinstellingen dmv resetknopje?


Versterkers zijn boven wel aanwezig, maar op de begane grond nooit nodig gehad. Ik ga die reset proberen. Merci!


Gereset en gedurende 30 seconden weer wifi gehad. Daarna was ons netwerk weer foetsie. 😣


Dat is toch wel heel vreemd. Welke wifi versterkers heb je?


Wij hebben experia wifi-versterkers. Geleverd door de monteur van KPN zelf.


En is de wifi van het modem wel uit? Dat moet!!


Sorry, die snap ik niet...


Als je de zwarte experia wifi's hebt moet de WiFi van het modem uit! Die werken qua wifi niet samen met het modem. 


Als je de zwarte experia wifi's hebt moet de WiFi van het modem uit! Die werken qua wifi niet samen met het modem. 

Bij de 10mag dat toch aanblijven?


Probleem opgelost! Na veel verschillende kanalen de technische dienst gesproken: fout vannacht bij KPN in een update. Alles was teruggezet naar oude wachtwoorden en instellingen. Telefonisch super geholpen! Dank voor de hulp!


Als je de zwarte experia wifi's hebt moet de WiFi van het modem uit! Die werken qua wifi niet samen met het modem. 

Bij de 10mag dat toch aanblijven?

Das een goeie vraag @martijn197108 ik twijfel. Bij de super wifi's wel maar bij de experia wifi's weet ik het niet.


In het mesh topic staat dat het ook voor EW geldt @Joep1965 :wink: