Skip to main content

Sinds de samenvoeging van Telfort en KPN is onze WiFi-ontvangst een stuk slechter geworden. Filmpjes streamen lukt amper, websites openen duurt lang en gisteren ging mijn tv-ontvangst storen. Ik heb al een aantal malen geprobeerd om de WiFi-manager te gebruiken, maar nadat ik hem op een bepaalde verdieping start, popt er een nieuwe scherm op, dat de hele tijd wit blijft (en ik heb erg lang gewacht of er nog iets ging gebeuren).

Ik heb het modem al opnieuw gestart, maar dat verhielp het probleem niet. Toen wij onder Telfort vielen, hadden we deze problemen bijna nooit. Nu elke dag. Ik ga natuurlijk niet zelf kosten maken om dit te verhelpen, dus als het probleem niet opgelost kan worden, stappen wij over op een andere provider.

 

Hopelijk is het snel en eenvoudig te verhelpen?
vriendelijke groet,

Baukje

 

Hoi @Baukje058 De WiFi is dus slechter geworden. Dit kan niets met de overgang te maken hebben. WiFi is een draadloos signaal wat verstoort kan worden door allerlei storingsbronnen waar jij en ik geen invloed op hebben. Maar we kunnen het altijd wel beter krijgen. Alleen de WiFi manager heeft nog niet veel geholpen? Modem heeft ook een reset gehad en daarna de manager nog eens doorlopen op de plek waar het het signaal het zwakst is. Als dat niet helpt wil graag eens meekijken nog naar de verbinding. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 


Ik ga er van uit dat het opgelost is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien.