Skip to main content

Heb net contact met de klantenservice gehad over het omruilen van de experia box V8 voor een V10a die zou meer ondersteuning geven (nieuwe klanten krijgen allemaal een V10a maar wij komen er niet voor in aanmerking…misschien al wel meer dan 30 jaar lid…..Reden waarom we dit willen…!

we hebben slechte wifi bereik boven en beneden (met wifi versterker) bovenverdieping  net 14 Mbit/s

beneden met nog geen 7/8 meter van de experiabox nog minder dan 30Mbit/s  doe je een wifi test gaat het naar20/25 Mbit/s

advies van de klantenservice een betaalde monteur laten komen….

dit is toch van de zotte…. 

graag een feedback hierop..

admin: eigen topic aangemaakt.

Goedemiddag @R. Doppen en welkom op het KPN Forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Jammer om te lezen dat je zoveel problemen ervaart met je Wi-Fi maar goed dat je dit kenbaar maakt. Waar ik in eerste instantie benieuwd naar ben, is welk type Wi-Fi versterker je op dit moment in gebruik hebt. Via de KPN Wi-Fi Manager kun je namelijk in aanmerking komen voor gratis KPN Experia Wi-Fi en dit moet in de regel voor de gewenste verbetering zorgen. Mocht je dit type versterker nu al in gebruik hebben dan kunnen we de Experia Box v8 zo goed als zeker uitsluiten als boosdoener; de Experia Wi-Fi neemt namelijk het signaal van de Experia Box over (deze wordt uitgeschakeld) en zorgen voor het Wi-Fi signaal. Voor Wi-Fi hanteren we qua snelheid een ondergrens van 20 Mbit/s dus met die 20/25 Mbit/s zit je in principe goed voor beneden. Boven is dus een ander verhaal omdat je aangeeft daar slechts 14 Mbit/s te halen dus daar moet in principe nog een stukje winst te behalen zijn. Wanneer heb je de Wi-Fi Manager voor het laatst doorlopen? Deze zou er voor moeten zorgen dat alles weer wordt geoptimaliseerd. Ik ben benieuwd of dat er voor gaat zorgen dat er boven wat meer snelheid ontstaat! Laat je me het weten?


Hoi @R. Doppen , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of je nog iets hebt gehad aan mijn vorige bericht en of ik je nog ergens mee kan helpen! 


Heb inmiddels de experia box v10a  en overal perfecte wifi … blij mee … over goed bereik 👍


Fijn om te lezen en bedankt voor de terugkoppeling @R. Doppen :) Mocht je onverhoopt toch weer tegen problemen aanlopen, laat het ons dan vooral weten!


Reageer