Skip to main content

Hallo,

 mijn WiFi is slecht in sommige delen van het huis. Ik heb ik denk nu al op zeven keer geprobeerd via de website een antwoord te krijgen hierop en iedere keer word ik geleid naar de wifi manager die het elke keer weer niet doet. Gebeld naar de klantenservice en dan via het menu kom ik weer op het advies uit om de WiFi manager te gebruiken, met een link via de app naar  de WiFi manager, die het nog steeds niet doet. Via iphone, via macbook, via safari, via Chrome. Direct daarna wordt de verbinding verbroken. Om gek van te worden.

 Hoe kom ik in hemelsnaam bij een medewerker die mij kan helpen?

 

 

 

Hi @Rs1981! Welkom op het forum. 

Meestal als je deze melding krijgt is er 1 van de volgende zaken aan de hand:

  • je hebt meerdere vaste abonnementen verbonden met je KPN ID. Dit kan gaan om een E-mail Extra abonnement of Digitenne abonnement. Als dit zo is, verwijder deze dan eerst
  • je bent niet verbonden met je eigen wifi. Doordat je bijvoorbeeld via VPN verbonden bent. Dit lijkt me onwaarschijnlijk gezien je het probleem op meerdere apparaten hebt
  • er is een ander probleem met je KPN ID of abonnement

Bevestig eerst voor me dat je met je eigen wifi verbonden bent. Bevestig dat er geen sprake is van een extra abonnement, voor zover je weet. 

Als dit beide het geval is en het werkt nog steeds niet, vul dan je profiel in. Laat hier weten wanneer je dit gedaan hebt. En ik kijk alle zaken van onze kant voor je na. 


Hallo,

 

 beiden zijn niet het geval. Mega frustrerend was dit. Maar inmiddels hebben we oplossing gevonden door toch nog een keer de klantenservice te bellen. Hopelijk volgende keer betere service.