Skip to main content

Ik kom met een V12 en Superwifi versterker niet hoger als bovenstaand met een 1GB glasvezel aansluiting

 


En wat is de snelheid vanaf een bekabeld aangesloten PC gemeten met de Ookla app uit de Microsoft Store?


 


Nogal een groot verschil. Nu lees ik rechts en links ook over Wifi 6 maar kan je dat ergens instellen?


Heeft jouw mobiele apparaat een 2.4GHz of een 5GHz verbinding?


Heeft jouw mobiele apparaat een 2.4GHz of een 5GHz verbinding?

Gaat om laptop in dit geval.


Heeft jouw mobiele apparaat een 2.4GHz of een 5GHz verbinding?

Gaat om laptop in dit geval.

De vraag blijft hetzelfde.


2.4 staat laptop op


2.4 staat laptop op

Dat verklaart in ieder geval al iets.

Ondersteunt jouw laptop wel 5GHz?


2.4 staat laptop op

Dat verklaart in ieder geval al iets.

Ondersteunt jouw laptop wel 5GHz?

Ik vermoed van niet want kan de optie niet wijzigen onder instellingen en heb een extra 5 netwerk aangemaakt maar deze kan ik dus niet zien als ik die wil selecteren.


Heb je nog andere mobiele apparaten die wel op 5GHz kunnen werken en zo ja, welke snelheid met je daar dan op?

Hoeveel apparaten heb je eigenlijk op jouw netwerk aangesloten?


Ik vermoed dat get gewoon de laptop is want op telefoon betere resultaten. 

 

 


Heb je nog andere mobiele apparaten die wel op 5GHz kunnen werken en zo ja, welke snelheid met je daar dan op?

Hoeveel apparaten heb je eigenlijk op jouw netwerk aangesloten?

5 Apparaten en zal 1e vraag even moeten nakijken


Heb je nog andere mobiele apparaten die wel op 5GHz kunnen werken en zo ja, welke snelheid met je daar dan op?

Hoeveel apparaten heb je eigenlijk op jouw netwerk aangesloten?

5 Apparaten en zal 1e vraag even moeten nakijken

Bij 5 apparaten vraag ik me echt af wat je denkt te bereiken met een 1Gbps abonnement. Ben je soms een zware (semi-)professionele gamer want anders zie ik jouw verbruikniet boven de 100Mbps uitkomen.


Heb je nog andere mobiele apparaten die wel op 5GHz kunnen werken en zo ja, welke snelheid met je daar dan op?

Hoeveel apparaten heb je eigenlijk op jouw netwerk aangesloten?

5 Apparaten en zal 1e vraag even moeten nakijken

Bij 5 apparaten vraag ik me echt af wat je denkt te bereiken met een 1Gbps abonnement. Ben je soms een zware (semi-)professionele gamer want anders zie ik jouw verbruikniet boven de 100Mbps uitkomen.

Veel en snel uploaden is de bedoeling


 

Laptop op preference 5Ghz gezet en zie daar de vooruitgang


Laptop open schroeven en een ander WiFi kaartje erin die wel 5ghz aan kan