Skip to main content

Als ik mijn modem reset haal ik met mijn 500 mbit abbo netjes 300/400 snelheid in de woonkamer op de WiFi. Alle punten in huis zijn groen en het werkt zoals behoren

 

echter elke keer na een aantal uur zakt de snelheid drastisch tot onder de 50mbit via de WiFi. Ik doorloop WiFi manager meerdere keren en elke keer na de reset van het modem komt die weer tot de goede snelheid. Zo gaat het cirkeltje steeds…

het vreemd is dat mijn PlayStation gekoppeld staat aan een WiFi punt en deze wel een snelheid aangeeft van 300/350 mbit.. het probleem hangt dus echt in de WiFi 

er veranderd in de tussentijd niks aan apparatuur of invloeden van buitenaf, maar hij daalt gewoon drastisch. 
 

ik heb de v10a en deze staat in de meterkast. Ik heb 2 wifi punten in de woonkamer, 1 op de eerste etage en 1 op zolder.

 

waar kan dit aan liggen?

*admin: ipv6 verborgen

 


Bovenstaande foto is naast mijn v10a modem


Hoi @DaveP, welkom op ons forum!
Zoals je het beschrijft lijkt er inderdaad in jouw omgeving iets te storen met het wifi!
Wat dat is is op afstand wat lastig te beoordelen. Kun je toelichten hoe je je netwerk verder ingericht hebt? Gebruik je naast je V10a en (bekabelde of draadloze?) Superwifipunten nog andere wifiapparatuur? 

Hieronder nog twee relevante topics met een schat aan informatie:
 

 


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!