Skip to main content
WiFi thuis valt iedere dag tenminste een keer uit. Het ‘uit/aan zetten van de Experiabox helpt om weer over mijn WiFi te beschikken. Maar ik wil geen gedoe, en continu kunnen beschikken over WiFi thuis! KPN: help mij aub! Ik heb de WiFi-tool die ik kreeg op mijn telefonische klacht bin KPN diverse keren toegepast, zonder het gewenst resultaat. WAT NU?
Wat een gedoe moet dat zijn. Graag wat meer info. Welke experiabox heb je? Waar staat ie? Welke snelheid is er bekabeld?
Experia Box v 10A

snelheid na gebruik van de KPN-WiFi-tool was 19
Weet je zeker dat het alleen wifi is wat uitvalt? Werkt het via een kabeltje dan nog wel?
De ExperiaBox staat in de meterkast, en is daar aangesloten op de KPN-leiding die binnenkomt. Is 8 jaar probleemloos gegaan.
Dat kan zijn, maar zonder iets meer info is het moeilijk om een “diagnose” te stellen. Dus nogmaals:




  • Als WiFi niet meer werkt, branden alle lampjes normaal?
  • Werken apparaten die bedraad zijn aangesloten wel?

De v10a bestaat volgens mij nog geen 8 jaar, dus je hebt een keer een andere experiabox gekregen. Wanneer is dat gebeurt?
De V10a is inderdaad pas een jaar in gebruik; in acht jaar niet eerder een storing gehad. Er brandt één groen luchtje aan de voorzijde. Ik heb er geen bekabelde apparaten op aangesloten.

Reageer