Skip to main content

Beste kpn

Ondanks dat we wifi versterker hebben aangesloten is de wifi slecht op de zolder.

Wat ook vreemd is ik heb een vaste kabel lopen naar mijn slaapkamer maar als ik de box daarop aansluit kan hij niet verbinden.

Ik heb dus nu een versterker vlak bij de modem en 1 op zolder die verbonden is vis een stopcontact repeter.

Bij de overstap van Telfort naar KPN is mij beloofd dat ik in elke hoek wifi zou hebben er zou zelfs een monteur komen om het te installeren. Helaas nooit een monteur gezien en alles zelf moeten doen.

We hebben bij ons al geen sterk internet in onze wijk max 26 KB dus die wil ik graag optimaal benutten.

 

Kan er een monteur langs komen want met de wifi manager kom je er al helemaal niet uit.

 

Gr. Ron Schat

 

Als u een een laptop op de kabel in de slaapkamer aansluit, heeft u dan internet? Ook als wifi op de laptop uit staat?


Ja dan heb ik internet.

Kabel heeft altijd in Telfort tv kastje gezeten zonder problemen


Als de versterker het niet doet op die kabel, dan zal er toch wel iets aan de kabel mankeren. Bij de Experiabox zit het stekkertje er in?

Dacht ergens gelezen te hebben dat de monteurs na 1 juli weer op pad gaan voor wifi problemen. 


Alles zat goed. Kan aan de kabel liggen die is al wat ouder. Wellicht dat de versterker daar niet op werkt