Skip to main content
Antwoord

Wifi valt elke +/- 20 min weg

• June 29, 2024
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

Julian Nijholt
Deelnemer

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een stroomstoring constand oroblemen met mijn wifihotspot. De hotspot werk ongeveer 20min perfect en dan raakt hij verbinding kwijt. Het groene lampje begint kort blauw te knipperen en wordt dan consistent rood. Na ongeveer 1 á 2 minuten rood gaat hij weer groen knipperen tot het lampje consistend groen blijft voor de volgende 20 minuten. Hoe kan ik dit probleem oplossen. Voor de stroomstoring werkte alles prima. 

Het gaat over een super wifi hotspot 2.0

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Julian Nijholt, wat balen dat je wifi ineens zo wegvalt. Het rode lampje op je superwifi impliceert een beetje dat er geen goede verbinding is. Het kan zijn dat er qua draadloze netwerken in je huis misschien iets gereset of veranderd is bij de stroomstoring.
Mijn eerste advies is alles nog even uit te schakelen en opnieuw op te starten, beginnend bij je experiabox en daarna de superwifi punten.
Als dat het niet oplost raad ik aan alles opnieuw in te stellen, het kan daarbij ook nodig zijn je superwifi punten wat anders neer te zetten voor de beste dekking. Dit staat allemaal beschreven op onze kennisbank!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Julian Nijholt, wat balen dat je wifi ineens zo wegvalt. Het rode lampje op je superwifi impliceert een beetje dat er geen goede verbinding is. Het kan zijn dat er qua draadloze netwerken in je huis misschien iets gereset of veranderd is bij de stroomstoring.
Mijn eerste advies is alles nog even uit te schakelen en opnieuw op te starten, beginnend bij je experiabox en daarna de superwifi punten.
Als dat het niet oplost raad ik aan alles opnieuw in te stellen, het kan daarbij ook nodig zijn je superwifi punten wat anders neer te zetten voor de beste dekking. Dit staat allemaal beschreven op onze kennisbank!