Skip to main content

Beste mijnheer/mevrouw,

Mijn WiFi valt meerdere keren per dag uit. Dat is erg lastig met thuiswerken.
Nu heb ik al eens gebeld maar een van jouw collega's. We hebben de Wifi manager door gelopen maar hij kon niets vinden. De snelheid was prima. De focus lag bij hem vooral op verkopen en dat vond ik erg vervelend daar ik niets extra's wil kopen of betalen. Ik wil graag een goed werkend product voor hetzelfde geld. 
Daar wij al enkele jaren dezelfde apparatuur hebben (en voorheen tot volle tevredenheid) zou het natuurlijk maar zo kunnen dat die aan vervanging toe is. Ik las in een ander topic dat de Experia Box V10 vervangen is, en dat daarmee haar probleem was opgelost. Zou ik mijn huidige ook mogen omruilen voor een nieuwe?  Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Monique

Beste @Monique762, welkom! Jammer om te lezen dat de wifi zo vaak uitvalt! Merk je dan ook dat het bekabelde internet en/of de Experia Box ook uitvalt? Of gaat het echt alleen om de wifi verbinding? Wat kwam er precies uit de Wifi Manager? Als de wifi niet wegvalt, dan is de snelheid wel voldoende? Wil je naast het beantwoorden van deze vragen ook jouw forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je graag verder. 


Het gaat alleen om de WiFi verbinding. De WiFi manager geeft aan dat de WiFi voldoende zou moeten werken maar raadt toch een monteur voor €50,- voorrijkosten aan om het te verbeteren. Maar ik zag ook een tip om je WiFi naam te veranderen door een extra punt aan te maken zodat die een andere “snelweg” kiest omdat het soms druk op de lijn kan zijn. Dat heb ik nu gedaan en m’n laptop met de nieuwe WiFi naam verbonden. Mijn mobiel en andere apparatuur laat ik op de oude staan. Kijken of dat dit iets oplost. Ik doe een schietgebedje 


Slim! Ik ben benieuwd 🙂. Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.