Skip to main content

Sinds enige tijd valt mijn WIFI af en toe weg (aanvankelijk is het ons wellicht zelfs niet opgevallen) Echter het werd zichtbaar doordat onze home automation plots bepaalde acties die er al jaar en dag instaan niet worden uitgevoerd. Hetzelfde lijkt met onze sonos die af en toe niet het TV geluid oppakt zoals in het verleden altijd probleemloos was. 

In het verdere gebruik internet op IPAD en Telefoon hebben wij het probleem slechts enkele keren opgemerkt. Niet dat ik er blij van wordt maar dat is wel zover ok.

De router van de KPN hebben we al vele jaren evenals de home automation en sonos tot dusver altijd zonder enig probleem.  

 

Ik heb al van alles geprobeerd en vraag mij af of mijn router uit 2013 niet toe is aan vervanging. 

Hallo @Ger1ben,

Als ik je bericht zo lees vraag ik me af welke experia box je momenteel hebt, is dit een v7? 


Type ZXV10 H220N vanZTE

hardware v1.0.03

software v1.0.02t10.5v4

boot loader v1.0.06


@Ger1ben 
Dit is een V7 inderdaad en deze heeft de problemen die je aangeeft en mag omgewisseld worden.  Vul je forumprofiel in met je gegevens (alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers) en ze gaan deze voor je omruilen voor een nieuwer type. 


Top , bedankt voor je Bericht.  Ik heb mijn gegevens ingevuld - moet ik verder nog iets doen of gewoon afwachten?


Hallo @Ger1ben 
Je hoeft niks meer te doen, ze komen er vanzelf hier op terug. Je krijgt hier dan een mail van als ze hier reageren, dit is binnen enkele dagen. Mocht het je te lang duren mag je ook altijd bellen met 0800-0402.


Goedemiddag en welkom op het Forum @Ger1ben!

 

Dat is bijna een antieke Experia Box die je nog in gebruik hebt dus goed dat je aan de bel trekt. Ik heb meteen een nieuwe exemplaar voor je aangevraagd en deze zal dinsdag 12 mei (tussen 18.00 en 21.00) door een koerier worden bezorgd op je thuisadres. Ik ga er vanuit dat een nieuwe Experia Box de problemen gaat verhelpen! Laat je ons weten of dit ook daadwerkelijk het geval is geweest?


De Experia Box is keurig op tijd geleverd en werkt nu reeds enkele dagen na behoren, het lijkt dat de problemen zijn verholpen.

de service van KPN vanuit het forum werkte voor mij zeer goed en is aan te bevelen! zie de communicatie hierboven, kort simpel en doeltreffend!  Top - en dat zeg ik niet altijd over de KPN:wink:


Reageer