Skip to main content

Inmiddels al 3x contact gehad met kpn, maar probleem blijft. Sinds afgelopen week valt de wifi weg op sommige  apparaten.  Inmiddels al 5x experiabox gereset. En dan lijkt het probleem even weg, maar iedere keer werkt het even later toch weer niet. Advies van kpn om een extra wifiversterker aan te schaffen.  Maar tot afgelopen week helemaal geen problemen gehad. Ook werd er iedere keer gemeld dat ik dan de wifimanager moest gebruiken.  Inmiddels ook al 5x gemeld dat de wifimanager niet werkt de afgelopen 5 dagen. Dus ik weet niet meer wat ik moet doen. En aangezien beide apparaten wel op een ander wifi netwerk werken en onze dochter de apparaten nodig heeft voor haar huiswerk,  is het wel belangrijk dat het opgelost wordt.

Dan moeten we toch maar eens gaan kijken wat er aan de gang us. Welk type modem heb je? Valt de bekabelde verbinding ook uit? Start het modem opnieuw op? Veranderen er ledjes qua kleur bij uitval? Gebruik je wifi versterkers of draadloze verbindingssets?


We hebben een experiabox 12. Is vorig jaar in mei geïnstalleerd door kpn en tot maandag geen problemen gehad. We hebben 2x superwifi punten en 1x vaste kabel voor tv aansluiting en 1x via draadloos. Alle lampjes branden groen. Alleen die van de wifi knippert, maar dat doet hij volgens mij altijd. Vandaag aan het proberen thuis te werken, maar wifi valt regelmatig weg. Erg irritant en dat terwijl we wel vaker thuis gewerkt hebben. Dus geen idee wat we nog moeten. 


Inmiddels nogmaals gebeld en een monteur gaat er naar kijken. Dus hopelijk wordt het snel opgelost. 


Ik hoop dat u niet dit soort dingen in huis hebt.