Skip to main content

Wij hebben een experiabox V10. Sinds enkele weken valt de Wifi in het hele huis regelmatig weg. Resetten van de box en gebruik van de de online diagnose tool hebben er wel voor gezorgd dat de snelheid wel wat omhoog ging, maar het wegvallen blijft een probleem. Hoe kunnen we dit oplossen ?

 

Hallo @Michiel Bakker, welkom op het forum. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het doorlopen van de Wifi Manager heeft dus geen verbetering gebracht? Zou je jouw profiel een kunnen invullen en mij een bericht sturen wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik even met je mee!


@Michiel Bakker Is het nog gelukt. Post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen!


OK, Profiel ingevuld… ik hoop dat dat helpt !


Dank je Michiel. Ik heb de lijn en het modem al even doorgemeten en ik kan daar niet meteen een oorzaak uit opmaken. Ervaar je de problemen op alle apparaten in huis? Zou je toch nog een keer de Wifi Manager kunnen doorlopen? Dan hebben we een analyse en een startpunt van waaruit we verder kunnen werken. En dan kunnen we even kijken welke vervolgstappen we het beste kunnen nemen.


Zal ik volgende week doen als de kinderen naar school zijn.


Top! Dan zie ik je bericht graag tegemoet Michiel 🙂 . Ik wens je een fijn weekend!


Wifi manager uitgevoerd. De experiabox is van 19 naar 14 MB omlaag ingesteld. Jammer, maar de snelheid was ook niet het probleem. Ik kijk deze week of de wifi nog vaak wegvalt.


Dan hoop ik dat alles nu stabiel blijft Michiel en ik hoor graag wat je bevindingen zijn!


Reageer