Skip to main content

Beste KPN,

 

Onze wifi via de Experiabox V10 valt regelmatig weg. Dat is op alle verdiepingen zo. Via de zelfhelp app hebben we de snelheid wel verbeterd en dat is geen probleem meer. Op de pc's is dan de router even niet meer te zien. Na een tijdje komt deze weer terug. Ik heb een kabel getrokken naar een pc van mijn zoon. Die heeft het probleem niet meer, maar voor de laptops van ons werk, is het wel fijn als de wifi het overal doet. Hoe kan ik dit oplossen?

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen @Michiel Bakker. Het ticket van de technische dienst is inmiddels gesloten en de verbinding tot aan het modem ziet er nu in ieder geval weer goed uit. Dat staat verder los van je DVS/powerline adapters. Welk type DVS heb je op dit moment in gebruik, de 200, 650 of 1200?


Hoi @Michiel Bakker , ik was benieuwd naar de stand van zaken en of ik nog iets voor je kan betekenen! Heb je de DVS weer aan de praat weten te krijgen?


Dank je wel JanZ,
Ja allemaal gelukt. Ook de TV moest ineens allerlei updates doen… ?Ik heb dus nog even gewacht met kabels trekken en repeaters ophangen.


De Wifi sterkte lijkt nu redelijk en zelfs op zolder heb ik signaal.
Misschien dat het steeds wegvallen van de WiFi nu ook verholpen is.

Anders moet ik toch maar terug naar de ouderwetse Ziggo kabel.

Groet,


Bedankt voor de update @Michiel Bakker en goed om te lezen dat het nu beter lijkt te gaan 🙂 Hopelijk is het probleem nu definitief verholpen. Mocht je onverhoopt toch weer tegen problemen aanlopen, laat het me dan vooral weten!


Reageer