Skip to main content

Ik heb sinds enige weken glasvezelinternet van KPN met superWiFi. Vanaf het begin stuitert mijn MacBook wifi aan/uit, waar iPhone, Chromebook en smartphone van partner geen problemen geven met verbinding.

Op Mac zelf van alles geprobeerd, maar blijft probleem geven. Heb ik nergens anders en zelfs bij het verschrikkelijke Ziggo was dit geen issue op dit device.

Het is mijn belangrijkste internetdevice, hoe regel ik dat hij normaal gaat werken?

 

vrgr

RCA 

 

Hallo hallo, heeft iemand een idee? Of een andere manier om KPN te bereiken met deze vraag?

 

vrgr

RCA


Je hebt ons bereikt, @Adamjek! Het is verschrikkelijk druk, dus een reactie laat lang op zich wachten. Excuses! Hoe staat het er nu voor? Dit is wel een erg rot probleem.. Je kunt proberen om de hele boel eens te resetten en opnieuw te verbinden. Je bent dan wel alle zelf ingestelde wijzigingen in de Experia Box kwijt. Daarnaast kan je eens de Wifi Manager doorlopen, misschien helpt het wijzigen van het kanaal in dezen?


Via chat en telefoon ben ik inmiddels in de box ingelogd geraakt en heb geen flauw idee wat ik toen allemaal maar heb aangeklikt (hier is nog wel wat winst te behalen voor jullie service) maar is het probleem niet meer voorgekomen. 

Wifi manager zat in een loop of werkte niet door het probleem zelf (namelijk wegvallen van de wifi tijdens het managen). :)

groet,

RCA


Ah, top! Goed om te lezen dat het je uiteindelijk gelukt is! Ik neem je signaal over de service mee, bedankt hiervoor.