Skip to main content

Met de komst van de V12 box hebben wij continue problemen met wegvallen van internet. Ik zou heel graag de oude V10 terug willen, daar hadden we helemaal geen problemen mee. Hoe kan ik dit aanvragen?

 

Alle stappen om te verbeteren aangegeven op site van KPN meerdere malen doorlopen, zonder gewenst effect.

 


Hoi @Keozpo, welkom hier. Rot dat je internetverbinding wegvalt. Gaat het alleen om de WiFi verbinding? Werkt het via een internetkabel wel goed? 

Terugruilen naar het oude modem kan helaas niet. Maar ik help je natuurlijk graag om je verbinding te verbeteren. Heb je onze WiFi manager al helemaal doorlopen? Dit is een handige tool die je stap voor stap helpt om de verbinding te controleren en verbeteren. Een nieuw modem staat op standaard instellingen, en deze werken niet altijd even goed. WiFi is draadloos en gaat door de lucht, hierdoor is het heel vatbaar voor alle andere (WiFi) signalen en storingsbronnen in je omgeving. Daardoor kan het even zoeken zijn naar de beste WiFi instellingen en oplossing voor bij jou thuis. Ik ben benieuwd wat het eindresultaat van de WiFi manager is.