Skip to main content

De wifi valt steeds weg. Paar keer per dag resetten. Lijkt wel verbonden maar geeft aan geen internet. Hoe kan ik dit verhelpen

Het resetten van je modem kan in sommige gevallen helpen. Nu blijkbaar niet. Ik ben benieuwd op welke wijze alles is aangesloten. Kunt u ons inzage geven in de opbouw van dit alles.


Experia hangt in de meterkast. 1 wifi versterker op zolder, wel bekabeld. Kpn paar maanden geleden geweest om dingen na te kijken. Toen hadden we trage wifi. Daarna werkte alles prima tot 1,5 week geleden.
 

gr. Linda


Mijn kennis houdt op dit gebied even op. De informatie is wel waardevol voor de andere forumleden die kunnen helpen.

Voor de medewerkers van de klantenservice is het handig om je profiel volledig aan te vullen zodat zij op afstand ook mee kunnen kijken.


Hoi @Lindata. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw wifi verbinding een aantal keren per dag wegvalt. Welke ExperiaBox heb je in huis en maak je gebruik van de zwarte of witte wifi versterker van KPN? Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!


Goeemorgen,

wij hebben een experia v10a en de zwarte wifi versterkers.

we krijgen nu een nieuw modem. 
 

gr. Linda


Ik hoop dat jullie probleem daarmee is opgelost. Fijn weekend verder.


wij hebben een experia v10a en de zwarte wifi versterkers.

we krijgen nu een nieuw modem. 

Ik hoop ook dat het probleem wordt verholpen met een nieuw modem. Laat je ons weten hoe het afloopt?


@Lindata Heb je de nieuwe ExperiaBox al aangesloten? Ik ben erg benieuwd of het probleem daarmee is verholpen. 


Nee het probleem is helaas niet verholpen.
krijgen nu een ander modem de v10. Hopelijk is het dan opgelost en anders wordt het toch overstappen.
 

gr. Linda
 


Wat vervelend dat het probleem nog steeds niet is verholpen. Hopelijk wordt het probleem dan toch uiteindelijk verholpen met een ExperiaBox v10. 


@Lindata Heeft de ExperiaBox v10 het probleem uiteindelijk verholpen?


2 keer nog v10 A gekregen. Nu sinds gisteren de v10 box gekregen dus even afwachten nu. gr. Linda


2 keer nog v10 A gekregen. Nu sinds gisteren de v10 box gekregen dus even afwachten nu. gr. Linda

@Lindata Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem verholpen is. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden.:relaxed:


Reageer