Skip to main content

Wij hebben hetzelfde probleem als Muppet. Alles al geprobeerd en getest, maar t levert niets op.


Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

@Roefje Welkom op het forum. Wat vervelend dat je wifi verbinding zo vaak wegvalt. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 


Het loopt nu redelijk, na onze laatste test met de Wifi-Manager, dus ik sluit deze conversatie af. 

Blijft mijn probleem bestaan dat jullie heel slecht bereikbaar zijn. Ik kon alleen via de Klachtenprocedure in contact komen met KPN. Dat vind ik een vreemde procedure.

Ik heb helemaal geen behoefte aan een Forum, waar iedereen een beetje tegen elkaar aan het klagen is.

Dus graag een snellere en directere manier om met KPN in contact te komen ipv allerlei overbodige automatische berichten.


Dan kan je beter bellen. 0800-0402 gratis nummer. Overigens doe je het forum wel te kort. Dit is een onderdeel van de klantenservice waar klanten elkaar helpen. Er is hier enorm veel kennis en ervaring. We staan klaar om je te helpen maar daar moet je wel voor in zijn.