Skip to main content

Geachte dames, heren,

 

Ik heb alles meerdere keren geprobeert om mijn weggevallen wifi te herstellen met “Mijn KPN”en “Thuis" op mijn laptop. Reset modem, reset versterkers, echter niets hielp. Voorheen had ik nooit problemen pm in te loggen.

 

Dagelijks ben ik uren kwijt om dit te herstellen en plotseling doet mijn wifi het weer en na een tijdje valt deze geheel weg. Zo ook met het programma "Verbeter je wifi", je mag dan weer helemaal opnieuw beginnen.

 

Ligt het aan het modem of aan mijn laptop?

 

Wat kan ik nog meer doen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Eddy Hildenbrant

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @EddyHildenbrant 

Zodra jouw Wifi wegvalt, valt dan ook de modem weg? Bedoel daarmee de verbinding met de glasvezel?

Zie jij knipperende lampjes op de modem op dat moment? Als jij je laptop eens bedraad aansluit op de modem, valt je internet dan ook weg of dat niet?

 


Ik zie met de bedrade laptop een oranje lampje branden op het modem op het moment als deze wifi wegvalt. Het is geen glasvezelnetwerk.


Hoi @EddyHildenbrant, welkom op ons forum!
Valt alleen je wifi weg of het internet op de bedrade laptop ook?

Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Als mijn wifi wegvalt heb ik ook geen verbinding meer op mijn bedrade laptop.

*admin: titel aangepast


Dan kijk ik graag even met je mee @EddyHildenbrant

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als je hier liever direct contact over hebt kun je ook met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service