Skip to main content

Besten,

 

Helaas valt iedere keer mijn wifi uit bij een MS Teams of als ik een lange e-mail aan het typen ben.

Heb al van alles geprobeerd.

Wifi blijft aan en uitgaan, wat te doen?

Beb Experiperi box V9, is deze wellicht verouderd of op?

Dank voor meedenken.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @Moniek1965 ,

Start de hele V9 opnieuw op of alleen de wifi-functie?Bekabeld blijft stabiel?

De V9 is wat ouder,Maar naar mening nog steeds een van de betrouwbaarste modems.


Probeer het volgende:

  • Haal de kabel er uit en doe het er weer in
  • Voer een factory reset uit. 

Is het probleem alleen met een device of met meerdere devices? 

Indien met meerdere devices, is dat wanneer je naast het modem zit of ver weg (ivb met eventuele stoorzenders)


Beste Sjors en Martijn,

 

Heb inderdaad de V9 kabels eruit, stroom er af en opnieuw opgestart.

In huis heb ik niets op kabels dus die check heb ik niet gedaan.

Ik ga de tip om ergens anders te zitten even uit proberen, wie weet.

Hopen dat dit helpt.

 

Thnx alvast!


Mocht ergens anders zitten niet helpen,Wil je je laptop/PC dan eens ter test bekabeld aansluiten?


Wow, denk dat ik het  dankzij jullie gevonden heb… de stoorzender.

Er staat hier sinds twee maanden een geluidsinstallatie die weliswaar uitstaat maar wel via wifi loopt en waarvan de radio een zender blijf zoeken… Heb de stekker eruit getrokken en sinds 08.00 vanochtend helemaal geen internet probleem!!! Heb hoop dat het dit is. Was hier zelf nooit opgekomen, dank jullie.

 


@Moniek1965  Nog van harte welkom op ons forum Moniek! Zoals je ziet hebben we verschillende behulpzame gebruikers hier 🙂 Wat goed dat Martijn en Sjors je zo goed geholpen hebben. 

Werkt je verbinding nog steeds goed in de tussentijd? Wifi is draadloos en daardoor gevoelig voor andere signalen en storingsbronnen in je buurt. Het kan daarom even zoeken zijn naar de beste oplossing en manier van aansluiten van je apparatuur. Ik raad je ook aan om onze Wifi Manager eens te doorlopen. Deze handige servicetool controleert je verbinding en helpt je om jouw wifi optimaal in te stellen.


Dank je, probleem is opgelost!