Skip to main content

Hallo, de Wifi valt meerdere keren per week en ook meerdere keren per dag uit. Elke keer voor max een minuutje. Resetten etc. lost niks op. Wonen op de 18e, bij de buren werkt het goed. Graag persoonlijk contact indien mogelijk.

Woon je op de 18e verdieping? 

Het zou kunnen dat je wifi 5Ghz ingesteld staat op kanalen die gebruikt worden voor Radar. Als je hoog zit kan je wifi de vliegtuigradar oppikken en dan moet de wifi overschakelen.

Is het mogelijk je wifi5  kanalen in te stellen op kanalen Onder de 50?


Ja woon op de 18e verdieping. Ik heb geen idee, zal eens kijken. @klantenservice ik wil nog steeds contact.


De klantenservice gaat je vanaf dit forum niet bellen, dat zul je zelf moeten doen ben ik bang.


Hoi @IWT, welkom bij ons op het forum. Heb je de tips van EAZ inmiddels kunnen proberen? Ik ben aanvullend ook benieuwd wat apparaten doen die via een kabel zijn verbonden, vallen die ook uit of is het echt alleen de Wifi? Als die ook wegvallen hebben instellingen voor de Wifi weinig effect. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Je kunt de Wifi Manager op onze site ook doen.

Telefonisch contact is ook mogelijk inderdaad, we zijn bereikbaar op 0800-0402.