Skip to main content

Wat is de klantenservice een dramatische afdeling.

sinds 2 weken zijn er voorbereidingen getroffen voor een glasvezelverbinding (graafwekzaamheden voor de deur en een kabel tot aan de gevel in de voortuin) Sindsdien valt mijn wifi weg aan de voorzijde van mijn woning weg. Mijn conclusie is dat het wifi signaal van de (op advies van kpn aangeschafte, experia wifi kastjes te zwak is en dat de glasvezelkabel daar zoveel storing veroorzaakt dat wifi wegvalt. Gevolg: mobiele data bundels die er doorheen vliegen omdat wifi signaal ontbreekt. een oplossing zou in mijn ogen zijn om de experia kastjes te vervangen voor super wifi punten.

vorige week contact gehad met de klantenservice die mij adviseerde om thuis mijn mobile data uit te zetten!?! 

Afgelopen zondag nog een keer geprobeerd om mijn probleem uit te leggen. Er moest een monteur komen die alles kon meten en zo het probleem op te lossen was de conclusie van de helpdeskmedewerker. hij ging meteen een monteur inplannen voor vandaag (8-9-2021 tussen 17 en 19 uur) 

toen ik vanochtend ging navragen of het wel goed ging omdat ik nog geen melding had gekregen, vertelde een of andere Johnny (die te laf was om zijn achternaam te geven) dat de monteur niet ingepland stond en dat ik zelf een andere afspraak moest maken. nogmaals uitgelegd wat mijn probleem is maar het enige antwoord wat ik kreeg dat er een mailtje is gestuurd met een link naar de monteursplanning pagina. 

Ik ben al  27 jaar lid van KPN maar zoals ik nu behandeld word vind ik echt schandalig. Kpn zorgt er zo voor dat de markt nu ga orienteren om over te stappen naar een andere aanbieder.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag

 

Hallo Frans, wat jammer om dit te lezen. Ik zie dat er morgen een monteur komt. Deze kan dan op locatie een inschatting van het probleem maken en een oplossing bieden. Mocht je daarna nog niet geholpen zijn, laat je het dan weten?

 

vertelde een of andere Johnny (die te laf was om zijn achternaam te geven)

En dit heeft niets met lafheid, maar alles met privacy te maken. Ik neem aan dat je in de supermarkt ook niet naar iemands achternaam vraagt als je vind dat je niet goed geholpen wordt. Ik zie dat mijn collega een notitie heeft gemaakt, waarin hij aangeeft dat jij vandaag een monteur verwachte, maar dat de collega van zondag helaas geen monteur ingepland heeft. Hij geeft aan dat je niet akkoord ging met de oplossing om opnieuw een afspraak te maken en dat je óf vandaag een monteur wilde, of drie gratis super wifi punten. Waaraan Johnny niet kon voldoen. Gelukkig is er alsnog een afspraak gemaakt voor morgen uiteindelijk. Hopelijk wordt e.e.a. dan opgelost. 


Een glasvezelkabel heeft geen invloed op wifibereik, danwel Experiawifi’s. Wat wel kan, is dat door die aanleg de koperkabel geraakt/beschadigd is. Maar dan zou je een algehele slechte of uitvallende verbinding moeten ervaren. Je tv die hapert of uitvalt. Bekabeld Internet dat hapert of uitvalt. Modem dat compleet zijn verbinding verliest. 

 

Wat moet je met iemands achternaam? Ga je hem opzoeken? Bedreigen?


Een glasvezelkabel heeft geen invloed op wifibereik, danwel Experiawifi’s. Wat wel kan, is dat door die aanleg de koperkabel geraakt/beschadigd is. Maar dan zou je een algehele slechte of uitvallende verbinding moeten ervaren. Je tv die hapert of uitvalt. Bekabeld Internet dat hapert of uitvalt. Modem dat compleet zijn verbinding verliest. 

En daarop toevoegend; Superwifipunten hebben niet per definitie een beter bereik dan Experia Wifi. 


Ik heb vanmiddag weer contact gehad met de klantenservice. Dit keer allervriendelijkst geholpen en direct een afspraak voor een monteur ingepland (wat volgens Johnny niet mogelijk was. Ik kreeg van hem een link waar ik iemand voor 60 euro kon inplannen).  Het gaat mij er niet om om mensen zwart te maken, maar ik heb een probleem als klant van Kpn. Dan verwacht ik dat ik  serieus genomen en adequaat geholpen word. Ik heb nooit om gratis superwifi punten gevraagd. Ik heb gevraagd of de experia wifi vervangen kunnen worden door superwifi. Dat er daar een meerprijs voor betaald moet worden vind ik niet meer dan normaal. Dat mijn probleem samen valt met de graafwerkzaamheden vind ik vreemd en zeker het feit dat het probleem zich alleen voordoet aan de voorzijde van mijn woning.

 

Ik wacht met smart op de monteur.

 


Een glasvezelkabel heeft geen invloed op wifibereik, danwel Experiawifi’s. Wat wel kan, is dat door die aanleg de koperkabel geraakt/beschadigd is. Maar dan zou je een algehele slechte of uitvallende verbinding moeten ervaren. Je tv die hapert of uitvalt. Bekabeld Internet dat hapert of uitvalt. Modem dat compleet zijn verbinding verliest. 

 

Wat moet je met iemands achternaam? Ga je hem opzoeken? Bedreigen?

Bedreigen? Waar zie je me voor aan? 

 


Ik heb vanmiddag weer contact gehad met de klantenservice. Dit keer allervriendelijkst geholpen en direct een afspraak voor een monteur ingepland (wat volgens Johnny niet mogelijk was. Ik kreeg van hem een link waar ik iemand voor 60 euro kon inplannen).  Het gaat mij er niet om om mensen zwart te maken, maar ik heb een probleem als klant van Kpn. Dan verwacht ik dat ik  serieus genomen en adequaat geholpen word. Ik heb nooit om gratis superwifi punten gevraagd. Ik heb gevraagd of de experia wifi vervangen kunnen worden door superwifi. Dat er daar een meerprijs voor betaald moet worden vind ik niet meer dan normaal. Dat mijn probleem samen valt met de graafwerkzaamheden vind ik vreemd en zeker het feit dat het probleem zich alleen voordoet aan de voorzijde van mijn woning.

 

Ik wacht met smart op de monteur.

 

Heel fijn! Ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om tegen kosten aan te lopen. Helemaal omdat het erop lijkt dat het weinig met wifi, maar juist alles met de werkzaamheden te maken te hebben. Mochten we na het monteursbezoek toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â