Skip to main content
Beantwoord

wifi verbinding

  • September 15, 2020
  • 10 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik wil ook een officieele klacht indienen via de klantenservice blijkt dat niet mogelijk te zijn omdat mijn order nog openstaat. Heb bijna 4 jaar geleden alles nieuw gekocht en laten aanleggen door kpn. Blijkt nu dat dat systeem niet werkt heb jaarlijks een monteur over de vloer heb de laatste periode wekelijks contact met de helpdesk. Moet nu alles bedraad laten aanleggen, kosten gemiddeld 350 euro terwijl ik alles nieuw origineel heb gekocht destijds kosten ong 300 euro. Wil hier graag een reactie op van kpn in een vorm van vergoeding of compensatie. Blijkt nu dat ik bovenop mijn abonnement kosten eerst alles moet gaan betalen en dan pas kijken naar de klacht en dan de vergoeding. Heb geen boom in de tuin waar geld aan groeit wil eerst weten waar ik aan toe ben. Na een urenlange discussie met de klantenservices waar ze er een verslag van zouden maken werd de lijn verbroken. Niet echt bevordelijk als je al een boze klant aan de lijn hebt. Ik wil nu op deze manier graag een goede reactie van u.

 

Ook een tip als er een monteur komt laat hem dan een eerlijk advies geven ipv een praatje en een kunstje, en dan ook nog vertellen dit kost u 50 euro, en blijkt dat de week erop een andere monteur komt met de goede instelling en het slechte nieuws moet brengen dat het een knudde systeem is dat draadloze. Deze monteur heeft mij wel een goed advies gegeven en de order open laten staan, omdat hij het zelf wil oplossen maar de kosten uiteraard voor de klant. Graag u reactie hierop want ik wil eerst weten wat kpn hieraan wil vergoeden.

 

 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Dag @Freya . Welkom op het forum.

Ik begrijp uit je verhaal dat de wifi op de huidige manier niet goed werkt? Gaat het hier alleen om het draadloze internet of ook om de itv/andere diensten? 

Ik vind het lastig om dit zonder context te beoordelen en wil graag meelezen met wat er allemaal al besproken is. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 15, 2020

Welk systeem heeft u 4 jaar geleden aangeschaft? Een aantal van deze versterkers?

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2020

Ja twee van deze en later nog twee nieuwe zwarte


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 15, 2020

En zijn ze bekabeld zijn aangesloten op de experiabox?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2020

Nee dat hoefde niet alles draadloos


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 15, 2020

Dat zal 4 jaar geleden nog wel gewerkt hebben maar inmiddels zijn er zoveel Wi-Fi signalen in de lucht dat het niet meer of moeilijk zal lukken. Bekabelen is de enige oplossing. Vrijwel zeker heb je dan aan alleen de 2 zwarten voldoende.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 15, 2020

Nee dat hoefde niet alles draadloos

Die zwarte …

... die moeten wel bekabeld aangesloten worden. Anders werken ze niet. Als u ze zomaar hebt staan zonder dat ze aangesloten zijn, dan ist niet zo vreemd dat u slecht WiFi heeft 😶


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 15, 2020

En dat is wel door een monteur gedaan met een Witt draadloos systeem vandaar ook mijn klacht .


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 15, 2020

En dat is wel door een monteur gedaan met een Witt draadloos systeem vandaar ook mijn klacht .

Hiermee? 

Want dat is niet ideaal. Een kabel is veel beter. Maar ja, als u geen kabel wil…

U heeft het ook over "advies". Wat je te horen krijgt van een monteur ligt er ook heel erg aan welke speelruimte u zelf geeft. Als u zegt: ik wil geen kabels, dan krijg je een minder goed advies.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 17, 2020

Dag @Freya . Welkom op het forum.

Ik begrijp uit je verhaal dat de wifi op de huidige manier niet goed werkt? Gaat het hier alleen om het draadloze internet of ook om de itv/andere diensten? 

Ik vind het lastig om dit zonder context te beoordelen en wil graag meelezen met wat er allemaal al besproken is. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.