Skip to main content

hallo, wij hebben nu al een weekje of twee problemen met wifi. Wifi werkt super slecht of valt steeds weg. Ik heb online gekeken en je kon een speedtest doen en toen viel de wifi ook weg dus kon dat niet afmaken.

Goedemorgen @nur, welkom! Wat rot dat je WiFi verbinding sinds twee weken niet goed meer werkt. Ik snap dat je dit verbeteren wilt, ik help je graag op weg.

Ik raad je aan om onze WiFi manager te doorlopen. Deze servicetool helpt je om jouw WiFi verbinding optimaal in te stellen. Ik verwacht dat dat heel goed helpt 🙂 Ik hoor graag of het is gelukt.


Hi @nur, ik hoop dat je eruit gekomen bent met de WiFi manager. Laat het anders gerust weten.


3x de wifimanager doorlopen. Snelheid is minder geworden en wifi valt nog steeds weg, ook al sta ik naast het modem


Heb je wat meer info? Snelheid? Modem type etc


Tot twee keer toe aan de lijn geweest met KPN, eerst omdat wifi steeds weg viel. Ze hebben het modem gereset om het beter te maken. Uit die reset kwam dat er een nieuw modem opgestuurd zou worden. Vervolgens had ik helemaal geen wifi meer. Bleek dat ze naam en wachtwoord ook gereset hadden. Uiteindelijk had ik weer hetzelfde gebrekkige wifisignaal. Vandaag komt het nieuwe modem. Wordt vervolgd.


@Sikkema gebruik je dit soort dingen? 

 


Gebruik ik niet, maar als je naast het modem staat mag je toch verwachten dat het signaal goed en ononderbroken is.

 


Niet als je die dingen gebruikt. Wat heb je zoal aangesloten op het modem qua randapparatuur en werkt het bekabeld wel goed?


De monteur van KPN die de glasvezelkast heeft gemonteerd heeft getest of het goed was. Dus moet het goed werken zonder extra soesa er bij!


Maar dat doet het dus niet!! Welk type modem heb je?


Experia box v8 Ik wacht even tot het nieuwe modem er is en dan reken ik dat het goed is. Zo niet dan zal KPN met een heel goed plan moeten komen voor ik verhuis…..


O Ok dan zou dat best eens kunnen helpen want die v8 is al bejaard.  Hou ons op de hoogte als je wil.


Experia box v8 Ik wacht even tot het nieuwe modem er is en dan reken ik dat het goed is. Zo niet dan zal KPN met een heel goed plan moeten komen voor ik verhuis…..

Fijn om te lezen dat er een nieuw modem jouw kant op komt, dat lijkt mij ook een goede stap. Net als @Joep1965 ben ik benieuwd hoe het daarna gaat, zo gauw je 't nieuwe modem hebt. We horen het graag!