Skip to main content

Ik heb al geruime tijd dezelfde problemen.

Wifi verbindingen stoppen met werken. Even aan/uit zetten op de mobiel en het werkt weer.

Ik hoor graag de oplossing!

Mijn log:

Sep  1 10:32:54 Arcadyan VRV9517 v6 daemon.warn radvd[4908]: sendmsg: Network is unreachable
Sep 1 10:37:14 Arcadyan VRV9517 v6 daemon.warn radvd[4908]: resetting ipv6-allrouters membership on br0
Sep 1 10:37:14 Arcadyan VRV9517 v6 daemon.err radvd[4908]: can\'t join ipv6-allrouters on br0
Sep 1 10:37:14 Arcadyan VRV9517 v6 daemon.warn radvd[4908]: problem checking all-routers membership on br0
Sep 1 10:37:14 Arcadyan VRV9517 v6 daemon.warn radvd[4908]: sendmsg: Network is unreachable

Admin: afgesplitst

Hoi @william_22, om je goed te kunnen helpen hebben we een eigen topic voor jouw reactie aangemaakt.

Opvallend dat jouw wifi verbinding geregeld verbreekt. Op welke apparaten ervaar je dit precies? En speelt het op ál je apparaten thuis of op specifieke, en welke zijn dat dan? Wat is de uitkomst als je onze Wifi Manager volgt? Deze handige tool controleert jouw gehele verbinding en stelt deze optimaal in. Er komt ook altijd een resultaat uit rollen, ik ben benieuwd naar welke dat bij jou is.

Ik ben los van bovenstaande vragen ook benieuwd naar hoe jouw internetverbinding werkt, als je deze bekabeld met een computer of laptop test. 


De experia V10a is een slechte modem zelfde verhaal. Viel ook regelmatig weg. Nu rode lampje. Gebeld met de klantenservice en krijg een nieuwe modem.  Klantenservice halfuur aan de lijn gehad en 35 euro armer. Waarvoor bied je eigenlijk service? 
 


Hallo @YasinG dan heb je niet naar het gratis nummer van KPN gebeld , 0800 0402, maar naar een doorschakel-nummer van Google geplukt waarschijnlijk en dat kost als gauw €1 per minuut.

Je kunt alleen jezelf verwijten dat je het verkeerde nummer hebt gekozen en niet KPN.

 

Â