Skip to main content

Mijn wifi blijft opzich wel stabiel en aanwezig maar ik moet hem dagelijks wel resetten omdat mijn ring deurbel of mijn computer of chromekast gene verbinding heeft. Ook moet ik steeds als ik weer thuis kom moet ik handmatig mijn wifi op mijn telefoon aanklikken om te verbinden. 

Dit is steeds erger maar de problemen begonnen toen ik een nieuw modem kreeg. Hoe los ik dit op? 

Heel irritant als je deurbel bijv niet gaat omdat de verbinding alweer verbroken is. 

Hi @Ubb! Welk modem heb je van ons gekregen? En heb je de Wifi Manager al gedaan? Die is gebouwd om de wifi goed in te stellen.

Kan je als laatste ook aangeven of het uitmaakt hoe ver je van het modem bent? 


Als ik de modems zo bekijk heb ik een box12  gekregen. 

Wifi manager al een paar keer gedaan. Prima wifi maar de klachten blijven 🙈 

Afstand tot modem maakt niks uit.. alle apparaten die werken op wifi 'vergeten' hem steeds. 


@Ubb klopt het dat je ook gebruik maakt van de SuperWifi? Als dat zo is, haal dan je glasvezelpunt 2 minuten van het stroom. Doorloop daarna de stappen voor een schone installatie van de SuperWifi punten. Dat moet de verbrekende verbinding oplossen. 

Als je geen SuperWifi versterkers hebt, doe dan eerst nog wel een reset van je modem

Wil je ook nog aangeven hoeveel apparaten je totaal met de wifi verbonden hebt thuis?