Skip to main content

Sorry dat ik niet zo op de hoogde ben van netwerken. ben 80 jaar en wil graag weten ,waarom ik mijn Wifi zo vaak als ik mijn computer aanzet, opnieuw moet aanzetten. Er staat dan , deze pagina is niet onvindbaar, of zoiets, dan zie ik dat ronde ding, dus het teken dat ik geen verbinding heb,  ga ik dan naar de internet verbinding staat ….. u bent verbonden. ik klik dag op verbinding verbreken, dan heb ik plotseling weer wifi verbinding. Dat is toch een omgekeerde wereld. ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel? En hoop ook dat iemand mij een tip kan geven, waarom de wifi zo vaak wegvalt. Bij voorbaat dank!

Dat is inderdaad de omgekeerde wereld. Met computer bedoelt u een laptop neem ik aan, kunt u het type en merk van de laptop geven? Is uw wifi verbinding verder goed en blijft deze ook intact of valt de wifi soms uit? Hoe ver zit u van het modem of superwifipunt ?


Beste HansanZet, bedankt voor uw reactie en sorry voor te late antwoord. Ik heb geen laptop, maar wel een Computer van de Medion! Deze heb ik in mijn slaapkamer staan en zit dacht ik met open deur 8 meter van de modem vandaan. Het gekke is dat de wifi bij een van mijn geliefde spel, namelijk Microsoft Solitaire Collection tijdens het aanmelden weg valt en er wordt gezegd dat er een fout is opgetreden en ik moet het opnieuw proberen. Als ik klik op verborgen pictogrammen, zie ik een rondje staan , in plaats van het gewone wifi teken. Klik ik dan op dit rondje, dan wordt er gezegd, verbinding verbreken en als ik hier op klik, dan moet ik  opnieuw de internettoegang aanklikken en ik wordt weer van Solitaire -premium aangemeld. dat begrijp ik dus niet! Ik kan het u alleen op deze manier uitleggen! Mijn dank al bij voorbaat, voor uw moeite en misschien weet u wel een oplossing!


Hoi @Pinky17, welkom op ons forum!
Misschien een rare vraag, maar als je die foutmelding krijgt, kun je dan nog wel websites openen? Of werken die dan ook niet?
Gebruik je ook internet op andere apparaten zoals bijvoorbeeld je mobiele telefoon? Werkt dat wel goed?

 

Als je hierover liever telefonisch contact hebt kun je ons trouwens ook altijd even bellen op 0800-0402


Hallo Thomas bedankt voor uw  bericht. Ik weet eigenlijk niet want ik ben dan bezig om Solitaire te spelen en heb er nog niet opgelet , ik zal er volgende keer opletten. Wat betreft de website, ik gebruik mijn website ook op mijn mobieltje. 

Ik zal het volgende keer eerst via uw telefoonnummer proberen.

Hartelijk bedankt!

Hoi @Pinky17, welkom op ons forum!
Misschien een rare vraag, maar als je die foutmelding krijgt, kun je dan nog wel websites openen? Of werken die dan ook niet?
Gebruik je ook internet op andere apparaten zoals bijvoorbeeld je mobiele telefoon? Werkt dat wel goed?

 

Als je hierover liever telefonisch contact hebt kun je ons trouwens ook altijd even bellen op 0800-0402