Skip to main content

Goedendag,

Ik heb zelf ook de KPN WiFi Versterker DualBand (Arcadyan) bedraad boven staan. Echter dat apparaat geeft geen signaal af. Verder werkt alles wat aangesloten is wel goed.

Kan dat WIFI signaal af/aan gezet worden, of moet het eigenlijk gewoon werken?

Alvast bedankt,

 

Robert

Admin: Reactie afgesplitst van oud topic, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wat bedoelt u met "signaal afgeven"?


Ik meet geen WIFI signaal. (mbv wifi analyser)

Daarom de vraag of dat het WIFI signaal af/aan gezet kan worden?

Heb net met de 'thuis’ app nog eens geprobeerd te installeren, maar het ding doet niks.

Wat er bekabeld aanhangt is een playstation en een digitale TV ontvanger. (werkt goed)

De versterker krijgt het signaal, van de Experia V9 box,  via het stopcontact.

Lijkt er gewoon op dat hij de instellingen niet overneemt, of dat hij simpelweg geen signaal (wifi dus) afgeeft.


Dag @Submappen verdwenen Hij hoort het natuurlijk te doen, en de vraag is natuurlijk waarom er niets gebeurt. Zou je eens willen inloggen op de versterker via de webinterface: de inloggegevens vind je achterop het apparaat. Dan kun je controleren of alles aan staat en er of wel een signaal uitgezonden wordt. 


Dank je voor je antwoord. 

Even een aanvullende vraag erop. Ik heb geen signaal, zie dus geen SSID van de versterker en kan zo dus niet inloggen. (had geen signaal 🙂 )

Vraag is dus, hoe moet ik op hem inloggen. Bekabeld? Rechtstreeks? En werkt dat dan hetzelfde. 

Kan nl niets vinden over bekabeld inloggen.

 

Mvg Robert


Graag gedaan, @Submappen verdwenen Je kunt inderdaad een kabel gebruiken en dan inloggen met de gegevens die op het apparaatje staan. Dan kun je kijken of SSID broadcast aanstaat. 


Reageer