Skip to main content

Wifi met Experia V8 box is erg slecht en na gebruik van Wifi thuis tuner nog slechter !! Via Wifi thuis Wifi versterkers besteld, wel bevestigings email ontvangen maar na 10 dagen nog niet ontvangen!!

Verschillende keren klantenservice geprobeerd te bellen, na lang wachten via de chat van kastje naar de muur gestuurd maar niemand die mij kan vertellen waar de wifiversterkers zijn :rage:

Contact met klantenservice lijkt niet meer te bestaan, leverings problemen zijn niet via FAQ op te lossen!!

Is een forum tegenwoordig de klantenservice??


Goedenavond @Cuno Langeveld, welkom! U kunt nu het beste het volgende doen:Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Het kan even duren i.v.m. drukte, maar ze gaan u zeker helpen met uw probleem! Hopelijk is het snel opgelost!


done


Hoi @Cuno Langeveld . Heb jij de versterker(s) inmiddels ontvangen? Zo niet, ga ik er voor jou achteraan. 


Nee, na ruim 4 weken geen enkele voortgang heb ik het opgegeven. Net nieuw abbonement besteld en KPN opgezegd. 


Ai, jammer. Ik had graag iets voor je betekend. Ik hoop dat het bij de andere provider allemaal wat beter verloopt.