Skip to main content

Op Experia V10 van KPN 4G modem gekregen en 2 bekabelde (zwarte) wifiversterkers ivm met zeer zwak signaal buitengebied. Alles goed geïnstalleerd en werkt naar behoren. Bij de eerste Wifi versterker bleek vandaag geen enkel lampje te branden (oorzaak slecht wifi). Alle procedures (stroom er af, reset, etc.  een paar keer gevolgd. Geen resultaat!

Wat zie ik telkens: power lampje knippert groen, blijft even branden en knippert vervolgens weer even groen en gaat dan uit. Na enkele minuten knippert het blauwe wifi signaal langzaam en even later sneller en gaat dan uit. Weer na enkele minuten knippert het power lampje oranje. Dat gaat ook uit en er brandt niets meer.

De tweede wifiversterker van zitkamer verwisselt met de eerste in meterkast. Die doet het daar wel, dus conclusie het moet aan de eerste wifiversterker liggen want in de zitkamer krijg ik na elke poging dezelfde lampjesceremonie als in de meterkast.

Hoe verhelp ik dit. Ik meen dat ik die het vorig jaar ontvangen heb. Zit daar garantie op? Ik ga er van uit dat ik van KPN alles in bruikleen heb

Het lijkt er inderdaad op dat ie niet meer in orde is. Een reset zou moeten werken. Een medewerker pakt dit op maar het is erg druk. De wachttijd is ca 6 dagen.


Sta in de wacht! Al jaren niet ongewoon in. Ben benieuwd


Inmiddels opgelost door Klantenservice. Nieuw exemplaar ontvangen ; oude teruggestuurd.

Moet me wel van 't hart dat de varieteit in kennis en inzicht bij die medewerkers erg groot is.

Dat is een KPN probleem.

Dank voor de hulp en inzet.

Groetend, Dippelder


Goedemorgen, ik ervaar precies hetzelfde probleem dus ik hoopt even snel in contact te komen met KPN, maar wat is het gruwelijk moeilijk om gewoon iets van een telefoonnummer te vinden of chatfunctie. Als je kiest voor in contact komen met KPN krijg je de keuze uit het zoeken in een oplossingendatabase en het forum. Ik wil gewoon heel snel contact met KPN.


Hier een tevreden gebruiker van sneller internet buitengebied.  Wat is het probleem? Wat sib betreft is de klantenservice niet zo heel erg goed op de hoogte. Dus vertel je verhaal.


Hoi Joep1965. Ik ben inmiddels in contact met klantenservice en goed geholpen. Was alleen wat gefrustreerd door het ontmoedigingsbeleid om telefonisch in contact te kunnen komen. Je wordt continue naar online kennisbanken en fora gestuurd.

Bedankt voor je snelle reactie en aangeboden hulp!