Skip to main content

Ik heb een week geleden wifi versterkers besteld en deze zouden verstuurd worden. Ik zou hiervan een sms bericht ontvangen zodat ik ze op kan halen bij lokale Jumbo.

tot nu toe niets ontvangen, zijn ze wel verstuurd?

ik hoor het graag.

Besteld via de website? 

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1107807/experia-wifi/

Of via de telefonische helpdesk? 


Via mijn KPN een internetsnelheidscheck gedaan en toen kreeg ik de optie om gratis 2 wifi versterkers te ontvangen. Ik heb een mail met bevestiging ontvangen, referentienummer 1060144749


@AM72 Welkom op het forum. 

Heb je de versterkers ondertussen al ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? 

Dan ik controleren wat de stand van zaken van de bestelling is. 


Hoi, nee we hebben nog niets ontvangen.

ik heb op het profiel ons klantnummer ingevuld. Ik neem aan dat dat voldoende is. En het lijkt me dat je ook kunt terugzoeken op het referentienummer wat ik al eerder doorgegeven heb? Ik hoor het weer graag


@AM72 Volgens mijn gegevens zijn de versterkers wel afgeleverd bij de Jumbo op 19-10. Hier blijven ze een week liggen. Wellicht is het pakket over het hoofd gezien of is er iets anders mis gegaan, het pakket blijft 7 dagen liggen dus al ondertussen weer retour zijn vermoed ik. 

Ik heb daarom opnieuw versterkers verstuurd, deze liggen morgen na 15:00 klaar bij de Jumbo. Vergeet bij het afhalen niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.Â