Skip to main content

Door mijn aanstaande verhuizing de toezegging gekregen voor twee WiFi versterkers als ik mijn KPN abonnement meeverhuis. Omdat ze niet zijn verstuurd nagevraagd waarom niet. Nu werd gezegd dat ik nog gebruik maak van een (voorheen) Telfort abonnement en ze daarom niet krijg. Dit lijkt mij meten met twee maten. 
 

verder heb ik bij mijn gsm problemen met mb’s delen. Twee nummers op mijn naam, 1 voorheen Telfort en een KPN abonnement. Dat blijkt de reden te zijn dat ik geen gebruik kan maken van mb’s delen. Ook zou dit ook niet veranderd kunnen worden. 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
 

Hoi @Cathelijne61, bedankt voor je bericht op ons forum! 

Ik lees dat er een onduidelijkheid is over je Telfort abonnementen: jammer! Ik zal mijn best doen om er duidelijkheid over te geven.

We hebben sinds vorige maand een hele mooie actie voor onze bestaande klanten die hun abonnement meeverhuizen: of 2 Superwifi punten gratis of 3 maanden €20,- korting op het Internet en TV abonnement. Of je nu een bestaand KPN of Telfort Internet (en TV) abonnement hebt, maakt voor deze actie niet uit. Je geeft aan dat je een toezegging gekregen hebt: wat staat er vermeld in jouw bevestiging van de verhuizing? En wanneer heb jij je verhuizing aangevraagd? Check dat, eventueel samen met een collega van de klantenservice (telefonisch of via onze chat): 

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 20 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Wat betreft het delen van MB's: 

Je kunt jouw Telfort mobiele contract vernieuwen naar een mobiel abonnement van KPN zodra je contract is afgelopen: dan is het onderling delen van MB's wel mogelijk.