Skip to main content

Sinds woensdag heb ik een nieuwe experimenten box v12 want de v10 deed het opeens niet meer. 
 

Ik heb vervolgens 3 wifi versterkers. Woensdag kon ik de versterkers niet eens aansluiten, ik had alles geprobeerd en de lichten werden niet groen. Inmiddels is dat gelukt, maar in de thuis app zie ik niks. Ik zie de gast verbinding niet, ik zie geen van de apparaten die verbonden zijn aan de wifi en ook de versterkers niet (ik heb in de app geprobeerd deze te verbinden, maar het lukte niet) 

Vervolgens lijkt het alsof ik boven ook een andere (oude) verbinding hebt, want mijn mobiel pakt verbinding boven, maar met de oude wachtwoord van de modem. 
 

het lijkt allemaal een zooitje en geduld begint op te raken. Wat is verstandig om te doen? ik wil:

 

  • thuis app met alle apparaten en het beheer van de gast WiFi netwerk. En niet dat ik naar de meer settings modem moet gaan.
  • 1 wachtwoord binnen het hele huis. 
  • wifi versterkers in de app kunnen zien. 
     

Help!

Hi @xfani! Laten we alles weer mooi op orde brengen. 🙂

Je geeft aan dat je versterkers hebt. Zijn dat SuperWifi versterkers? Zo ja, volg dan de stappen voor een schone installatie van de SuperWifi punten. Laat je hier weten of het daarmee gelukt is?