Skip to main content
Beantwoord

Wifi-versterkers niet ontvangen

• November 26, 2020
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

We zijn een maandje terug overgestapt en bij de bestelling zouden 2 wifi versterkers zitten. Die zijn niet geleverd en blijkbaar is KPN niet te bereiken per email of telefoon. Wat nu?

Klantnummer ***

Sander

Admin: klantnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel

Beste antwoord door Thomas van KPN

Bedankt voor je gegevens @sanderj197, ik heb even meegekeken en zie zo geen verstuurde wifiversterkers maar ook niet dat je naar ons bent overgestapt naar ons. 
Ik zie wel dat je je abonnement hebt gewijzigd naar van de nieuwe Hussel abonnementen maar helaas zitten daar voor bestaande klanten geen SuperWifi punten bij.
Deze kan ik helaas ook niet gratis aanbieden.
Als je slecht wifi in huis hebt kun je overigens wel gratis Experia Wifi's krijgen via onze online wifimanager

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 27, 2020

Dank voor het verwijderen, maar ik heb nog niets gehoord van de klantenservice?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 27, 2020

Per mail is KPN niet te bereiken. U kunt bellen: 0800 0402. Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 27, 2020

Wat irritant :-)

Maar dank voor je reply.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @sanderj197, welkom op het forum!
Is het nog gelukt een collega van mij te spreken?
Zijn de wifiversterkers inmiddels al terecht?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 1, 2020

Hoi, helaas niet!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah balen, ik kijk graag even met je mee. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 2, 2020

Yes, gedaan

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 2, 2020

Bedankt voor je gegevens @sanderj197, ik heb even meegekeken en zie zo geen verstuurde wifiversterkers maar ook niet dat je naar ons bent overgestapt naar ons. 
Ik zie wel dat je je abonnement hebt gewijzigd naar van de nieuwe Hussel abonnementen maar helaas zitten daar voor bestaande klanten geen SuperWifi punten bij.
Deze kan ik helaas ook niet gratis aanbieden.
Als je slecht wifi in huis hebt kun je overigens wel gratis Experia Wifi's krijgen via onze online wifimanager