Skip to main content

Dag,

Sinds een week hebben wij last van een wegvallende Wifi op twee iPhones en momenten op twee laptops. Dit is gekomen sinds het Wifi wachtwoord is gewijzigd via MijnKPN. We hebben een Experia box V10 en geen Wifiversterkers. 

Ik heb vervolgens alles al geprobeerd om dit te verhelpen. Onze iPhones zijn opnieuw opgestart, Wifi vergeten, netwerkinstellingen verwijderd, maar voortdurend kregen we dan opnieuw te zien dat het Wifi wachtwoord niet klopt. Ik heb hierop het modem gereset, waarna de iPhones vervolgens wel het nieuwe wachtwoord pakken, maar de laptops (zoals het hoort bij een reset naar fabrieksinstellingen) het oude/originele wachtwoord pakken. Echter valt vervolgens bij alle apparaten vaak de Wifi opnieuw uit en geven alle apparaten weer aan dat het Wifi wachtwoord niet klopt, terwijl we wel het juiste wachtwoord invullen (in dit geval het oude/originele wachtwoord)

We vinden dit zeer vervelend en gek dat dit sinds een wachtwoord wijziging ineens opspeelt. Ik hoop dat iemand ons kan helpen dit probleem te verhelpen.

Mvg Maikel en Judith

@MaikelZ Hi Maikel en Judith, welkom op ons forum!

Lastig dat jullie ruzie hebben met de wifi gegevens en daardoor de wifi verbinding op jullie apparaten. Ik lees dat een reset het ook niet opgelost heeft. We denken hier graag mee. We hebben een handige servicetool die je helpt om het wifi wachtwoord opnieuw in te stellen. Hebben jullie deze gebruikt? En wat gebeurt er als je die (opnieuw) volgt en het wachtwoord opnieuw instelt?