Ik heb zojuist mijn wachtwoord verandert, maar deze kan ik nergens terug vinden. Er wordt gewaarschuwd dat je alles opnieuw moet installeren met het nieuwe wachtwoord, maar ik werd er door onbekende error eruit gegooid uit de thuis app en kan daar dan daarna niet meer in.
nu ben ik zo dom als een vis om het weer te vergeten in een web van wachtwoorden, dus heb nu ook geen WiFi meer die ie niet meer kan opstarten omdat het blijkbaar wel is verander
Beantwoord
Wifi wachtwoord kwijt. Hoe vind ik die terug?
Beste antwoord door SjorsK
Wat je kan doen is via een vaste kabel verbinding te maken met het het modem. Ik heb daar wat filmpjes over gemaakt (Dit is met de V12, maar grote kans dat het voor jouw werkt maar het kan zijn dat het net iets anders is)
Inloggen op modem:
Wifi instellen/wijzigen:
Let op: Op termijn zal het terug gaan naar wat er op de Thuis app ingesteld is, maar zo krijg je in iedergeval weel toegang
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.